rejestracja  |  przypomnij has³o

Ilo¶æ og³oszeñ: 13 072   |   Dodanych dzisiaj: 1 228

INWESTYCYJNE TRZY OSOBNE POKOJE - M ...

INWESTYCYJNE TRZY OSOBNE POKOJE - M ...
Na sprzeda¿ mieszkanie o powierzchni 48 m2, po³o¿one przy ul. Monte Casino 6 na czwartym piêtrze niskiego bloku. Lokal sk³ada siê z trzech niezale¿nych pokoi, balkon, osobnej kuch ...

Sprzedam Opel Mokka ...

CENA:
38000


Zobacz

MIESZKANIE Ul. Króla ...

CENA:
1400


Zobacz
Praca > Zatrudniê [ 541 ]
Og³oszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Dzia³ budowlany firmy Alpaline sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: IN¯YNIER BUDOWY Zakres obowi±zków: -Czynny udzia³ przy nadzorowaniu robót budowlanych -Bie¿±cy kontakt z inwestorem -Prowadzenie dokumentacji budowy -Wykonywanie przedmiarów, kalkulacji cenowych -Zbieranie i analizowanie ofert uzyskanych od podwykonawców oraz dostawców -Zamawianie materia³ów budowlanych -Kosztorysowanie robót budowlanych w programie NORMA PRO -Inne prace zwi±zane z realizacj± bie¿±cych inwestycji. Kompetencje-wymagania: -Wykszta³cenie wy¿sze techniczne o profilu budowlanym -Do¶wiadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata -Znajomo¶æ procedur przetargowych -Znajomo¶æ technologii robót budowlanych, umiejêtno¶æ wykonywania kalkulacji (kosztorysów) ofertowych, powykonawczych -Bieg³a obs³uga komputera w tym. MS Office, Norma Pro -Samodzielno¶æ, skrupulatno¶æ, terminowo¶æ i komunikatywno¶æ -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Umowa o pracê na pe³ny etat -Mo¿liwo¶æ rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijaj±cej siê firmie -Przyjazn± atmosferê pracy w m³odym ambitnym zespole -Wsparcie i pomoc wszystkich cz³onków zespo³u -Wszelkie niezbêdne narzêdzia pracy -Du¿± swobodê w realizacji w³asnych pomys³ów zmierzaj±cych do skutecznego pozyskiwania i realizacji inwestycji na rynku budowlanym.

Dodane : dzi¶, 12:41 + czytaj wiêcej

Zatrudniê na etat do monta¿u bram gara¿owych, okien, drzwi oraz ogrodzenia. Mile widziane uprawnienia SEP przynajmniej do 1kV. Praca na terenie Rzeszowa i okolic. Wymagane prawo jazdy. CV proszê przes³aæ na [u¿yj formularza kontaktowego], tel.606110573. Warunki finansowe do uzgodnienia.

Dodane : 2025-04-30 07:58 + czytaj wiêcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska * Monitorowanie dzia³añ zamierzaj±cych do zawarcia nowych oraz prawid³owej realizacji bie¿±cych kontraktów biznesowych i umów z klientami. * Nadzorowanie procesu pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi * Negocjowanie warunków wspó³pracy z kontrahentami i klientami, * Badanie rynku i monitoring dzia³añ konkurencji * Efektywne zarz±dzanie podleg³ym zespo³em po przez delegowanie zadañ, wyznaczanie celów sprzeda¿owych, dba³o¶æ o wysoki poziom standardów obs³ugi klienta Wymagania * Wykszta³cenie wy¿sze (Handel, Zarz±dzanie, Marketing, Ekonomia) * Minimum 2-letnie do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku * Bieg³a znajomo¶æ j. angielskiego * Umiejêtno¶æ prowadzenia negocjacji handlowych * £atwo¶æ nawi±zywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z klientami Oferujemy: * Pracê w oparciu o umowê o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy * Stabilno¶æ zatrudnienia * Atrakcyjne wynagrodzenie Liczba wolnych stanowisk : 1 Kontaktujemy siê tylko z wybranymi kandydatami CV prosimy przesy³aæ: * W formie elektronicznej na adres: [u¿yj formularza kontaktowego], prosimy o podanie tytu³u wiadomo¶ci: Dyrektor Handlowy * W formie papierowej za po¶rednictwem poczty na adres Euroservice ZPT Sp. z o.o., 37-500 Surochów, 160A z dopiskiem na kopercie "Podanie o pracê" * lub osobi¶cie w zamkniêtej kopercie z dopiskiem "Podanie o pracê". Dokumenty aplikacyjne powinny zawieraæ zgodê o

Dodane : 2025-04-29 12:51 + czytaj wiêcej

Poszukujemy doswiadczonego baristy/tki do kawiarni w centrum Rzeszowa.Dobre warunki zatrudnienia.

Dodane : 2025-05-07 20:44 + czytaj wiêcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska: * Kszta³towanie i realizacja strategii finansowej * Zarz±dzanie p³ynno¶ci± finansow± (wp³ywy i wydatki) * Analiza dokumentów ksiêgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarz±du * Przygotowanie bud¿etu spó³ki, kontrola realizacji i analiza odchyleñ * Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacj± krótko i d³ugoterminowych planów finansowych * Nadzór nad przygotowaniem sprawozdañ finansowych oraz raportów zarz±dczych * Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych * Nadzór nad przygotowaniem rocznego bud¿etu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji * Odpowiedzialno¶æ za funkcjonowanie kontroli wewnêtrznej * Zarz±dzanie bud¿etem, analiza i sprawozdawczo¶æ finansowa, nadzór nad ksiêgowo¶ci±, do¶wiadczenie w kontaktach z audytorami, bankami, inwestorami. Wymagania: * Wykszta³cenie wy¿sze (Ekonomia, Finanse i Bankowo¶æ) * Do¶wiadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów bud¿etowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej * Do¶wiadczenie w zarz±dzaniu podleg³ym zespo³em * Bardzo dobra wiedza z zakresu ksiêgowo¶ci, finansów, podatków oraz raportowania * Do¶wiadczenie w negocjacjach i obs³udze finansowania zewnêtrznego * Bardzo dobre umiejêtno¶ci komunikacyjne oraz interpersonalne * Analityczne i strategiczne my¶lenie, doskona³a znajomo¶æ zasad rachunkowo¶ci i przepisów podatkowych, umiejêtno¶æ zarz±dzania

Dodane : 2025-04-15 11:26 + czytaj wiêcej

Sieæ ¯³obków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówce ¿³obkowo - przedszkolnej. Miejsce pracy: ¯³obek i Przedszkole Maluszkowo - Nienadówka 696b, 36-052 Nienadówka -zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -praca (od poniedzia³ku do pi±tku -8 godz./dziennie) Zainteresowane osoby prosimy o przes³anie cv lub kontakt telefoniczny. Zachêcamy do zapoznania siê z firm±: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-29 17:18 + czytaj wiêcej

Sieæ ¯³obków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówkach ¿³obkowo-przedszkolnych Maluszkowo na terenie Rzeszowa. -praca -od poniedzia³ku do pi±tku -8 godz./dziennie - umowa zlecenie Zainteresowane osoby prosimy o przes³anie cv lub kontakt telefoniczny. Zachêcamy do zapoznania siê z firm±: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-15 17:44 + czytaj wiêcej

HILTON GARDEN INN RZESZOW – DOLACZ DO NASZEGO ZESPOLU! Stanowisko: Pomoc kuchenna Lokalizacja: Hilton Garden Inn Rzeszow (centrum miasta) Szukasz pracy w renomowanym miejscu, z elastycznym grafikiem i dobra atmosfera? Swietnie sie sklada – szukamy osoby na stanowisko pomocy kuchennej! OFERUJEMY: Stabilna wspolpraca na podstawie umowy zlecenia Elastyczne godziny pracy – idealne do pogodzenia z innymi obowiazkami Wynagrodzenie dopasowane do doswiadczenia Praca w mlodym, zgranym zespole Szkolenia wewnetrzne i mozliwosc rozwoju zawodowego Praca w 4-gwiazdkowym hotelu o ugruntowanej pozycji Znizki na uslugi hotelowe i gastronomiczne Ubezpieczenie na zycie oraz prywatna opieka medyczna Dogodna lokalizacja i dostep do parkingu KOGO SZUKAMY: Osob sumiennych, zorganizowanych i gotowych do pracy zespolowej Z aktualna ksiazeczka sanepid (lub gotowoscia do jej wyrobienia) Doswiadczenie w gastronomii bedzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane – liczy sie zaangazowanie i chec do nauki JAK APLIKOWAC: Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV na adres: [u¿yj formularza kontaktowego] Masz pytania? Skontaktuj sie z nami – chetnie odpowiemy! Dolacz do nas i pomoz tworzyc kulinarne doswiadczenia, ktore pokochaja nasi goscie! #PracaRzeszow #PomocKuchenna #HiltonGardenInn #Hotelarstwo #Gastronomia #Rzeszow #OfertyPracy

Dodane : 2025-04-14 13:47 + czytaj wiêcej

Przyjmiemy na sta¿ w ¶wietlicy opiekuñczo-wychowawczej osoby z wykszta³ceniem pedagogicznym i zarejestrowane w Urzêdzie Pracy w Rzeszowie Prosimy wys³aæ CV na e-mail Adres: [u¿yj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-24 09:15 + czytaj wiêcej

Hotel Wellness & SPA Nowy Dwór w ¦wilczy k/Rzeszowa poszukuje pracownika na stanowisko: RECEPCJONISTKA SPA Mile widziani tak¿e studenci studiów dziennych i zaocznych Wymagania: * u¶miech i pozytywne nastawienie do ludzi, * komunikatywno¶æ, * zaanga¿owanie, * wysoka kultura osobista, * do¶wiadczenie nie jest wymagane Oferujemy: * elastyczny grafik * pracê w m³odym i dynamicznym zespole, CV prosimy kierowaæ na adres: [u¿yj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-07 14:14 + czytaj wiêcej

Poszukiwany: Handlowiec – bran¿a palety drewniane Miejsce pracy: Rzeszów / Praca stacjonarna Forma zatrudnienia: Sta³a praca – pe³ny etat Godziny pracy: pon-pt 8:00–16:00 Opis stanowiska: Szukamy komunikatywnej i zaanga¿owanej osoby do sta³ej pracy na stanowisku handlowca. Praca stacjonarna w siedzibie firmy. Zakres obowi±zków: Telefoniczna i mailowa obs³uga klientów Pozyskiwanie nowych odbiorców palet drewnianych Tworzenie ofert handlowych i negocjacje warunków wspó³pracy Utrzymywanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami Praca na gotowych bazach danych oraz wsparcie w tworzeniu nowych Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie z do¶wiadczeniem Narzêdzia pracy: telefon, komputer, dostêp do baz Wynagrodzenie sta³e + atrakcyjne premie od sprzeda¿y Wsparcie merytoryczne i wdro¿enie Przyjazn± atmosferê i realny wp³yw na rozwój firmy Wymagania: Komunikatywno¶æ i ³atwo¶æ w nawi±zywaniu kontaktów Umiejêtno¶æ samodzielnej organizacji pracy Podstawowa obs³uga komputera (e-mail, Excel, przegl±darka) Do¶wiadczenie w sprzeda¿y lub pracy z klientem bêdzie dodatkowym atutem Zainteresowane osoby prosimy o przes³anie CV. Masz pytania? Zadzwoñ: 6-6-6 1-0-2 6-4-8

Dodane : dzi¶, 17:56 + czytaj wiêcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje siê pozyskiwaniem dofinansowañ dla firm, g³ównie z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw (M¦P), samorz±dów i organów samorz±dowych (JST), organizacji pozarz±dowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z zwi±zku z dynamicznym rozwojem poszukujemy wspó³pracowników w zakresie m.in.: sporz±dzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporz±dzania wniosków po¿yczkowych, sporz±dzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja dzia³alno¶ci, gospodarka obiegu zamkniêtego). Wymagania stawiane wspó³pracownikom: - minimum pó³ roku do¶wiadczenia w bran¿y zwi±zanej z pozyskiwaniem finansowania zewnêtrznego; - wykszta³cenie wy¿sze (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma wspó³pracy: umowa zlecenie, umowa o dzie³o, wspó³praca B2B. Tryb pracy: praca ca³kowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszê wysy³aæ na adres e-mail: [u¿yj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umie¶ciæ nastêpuj±c± klauzulê: "Wyra¿am zgodê na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbêdnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-05-07 19:30 + czytaj wiêcej

Firma budowlana z prawie 30-letnim do¶wiadczeniem, ¶wiadcz±ca us³ugi w zakresie budownictwa ogólnego, poszukuje Kandydatów na stanowisko: Kierownik robót budowlanych Miejsce pracy: Rzeszów Zadania: Analiza dokumentacji projektowej, Prowadzenie dokumentacji budowy, Koordynacja dzia³añ na budowie, Nadzór nad przebiegiem budowy, Zamówienia materia³ów, Kontrola jako¶ci materia³ów. Wymagania: Wykszta³cenie wy¿sze budowlane lub pokrewne, Minimum roczne do¶wiadczenie na stanowisku Kierownika robót przy budowie obiektów wielorodzinnych, Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeñ, Znajomo¶æ programów AutoCad i MsOffice, Umiejêtno¶ci czytania dokumentacji technicznej i projektowej, Dobrej organizacji pracy w³asnej i zespo³u. Gwarantujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowê o pracê, Konkurencyjne wynagrodzenie, Mo¿liwo¶æ rozwoju zawodowego, Pracê w jednej lokalizacji, Przyjazn± atmosferê i zgrany zespó³, który zawsze s³u¿y pomoc±. Osoby zainteresowane proszê o przes³anie CV na adres [u¿yj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny – 530- 685-868 (Iza). Nie odbieram ? Napisz sms, oddzwoniê! Nr wpisu do rejestru 13 471 jako BERKER DOMINIS Sp. z o.o.

Dodane : 2025-05-07 11:00 + czytaj wiêcej

o³±cz do naszego zespo³u! Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czo³owym producentem opakowañ i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdra¿aniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W zwi±zku z rozwojem naszego Zak³adu w Nowej Dêbie i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Operator Maszyn (oferta jest kierowana dla osób z do¶wiadczeniem jak i do przyuczenia, a tak¿e dla osób niepe³nosprawnych) Miejsce pracy: Nowa Dêba Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowê o pracê, zawartej bezpo¶rednio z firm± rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejêtno¶ci oraz osi±ganych wyników pracy, na które sk³ada siê wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesiêczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) program Poleceñ Pracowniczych (mo¿liwo¶æ uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniê¿nej) wdro¿enie dla osób bez do¶wiadczenia na produkcji oraz wsparcie zespo³u w okresie wdra¿ania mo¿liwo¶æ awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (¶cie¿ki kariery) do¶wiadczenie zawodowe w obs³udze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku szkolenia wewnêtrzne i zewnêtrzne ubezpieczenie na ¿ycie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i doros³ych cz³onków Twojej rodziny rozbudowany pakiet ¶wiadczeñ socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okoliczno¶ciowe, ¶wi±teczne ¶wiadczenia pieniê¿ne, paczki ¶wi±teczne dla dzieci dogodn± lokalizacjê mi

Dodane : 2025-04-14 11:29 + czytaj wiêcej

Firma Alpaline sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko: Samodzielna/y Ksiêgowa/Ksiêgowy Zakres obowi±zków: -Prowadzenie ksi±g rachunkowych i podatkowych spó³ki zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. -Nadzór nad prawid³owym obiegiem dokumentów ksiêgowych, -Wspó³praca z instytucjami zewnêtrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, NBP), -Kontrola rozrachunków, uzgadnianie sald, sporz±dzanie kompensat z kontrahentami, -Prowadzenie ewidencji ¶rodków trwa³ych i naliczanie amortyzacji, -Kontrola terminowo¶ci rozliczeñ, -Przygotowywanie zamkniêæ miesi±ca i roku, oraz sporz±dzanie sprawozdañ finansowych. -Prowadzenie spó³ki pomocniczej. Wymagania: -Do¶wiadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata) -Praktyczna znajomo¶æ pakietu MS Office, -Wykszta³cenie wy¿sze (kierunkowe ekonomia/finanse/rachunkowo¶æ), -Znajomo¶æ ustawy o rachunkowo¶ci i obowi±zuj±cych przepisów podatkowych, -Bardzo dobra organizacja pracy, zaanga¿owanie i samodzielno¶æ w dzia³aniu, -Systematyczno¶æ, skrupulatno¶æ, komunikatywno¶æ. -Mile widziane orzeczenie o stopniu niepe³nosprawno¶ci Oferujemy: -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowê o pracê, -Pracê w m³odym i dynamicznie rozwijaj±cym siê zespole, -Wsparcie pracowników dzia³u kadrowo-ksiêgowego, -Dofinansowanie szkoleñ, -Mo¿liwo¶æ ubezpieczenia grupowego, -Pracê w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Miejsce pracy: RZESZÓW Godziny pracy: pn - pt 07:00-15:00 Zainteresowanie osoby proszone s± o przes³anie CV przez formularz, lub na adres mai

Dodane : dzi¶, 12:40 + czytaj wiêcej

Strona 13 z 37
zamknij
Zamknij